Dlaczego nie mogę wydrukować biletu ulgowego?

Opublikowany: 2017-01-10 09:30
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-10 09:30
ilość odwiedzin posta: 241

W przypadku kiedy bilety normalne drukują się bez problemu, a nie jest możliwy wydruk biletów ulgowych, prawdopodobnie w aplikacji nie zostały ustawione ulgi. Aby to zrobić:

1. Sprawdź, czy aplikacja jest połączona z drukarką.
2. Jeśli sprzedałeś już jakiś bilet, wygeneruj raport dobowy.
3. Z wysuwanego menu wybierz Ustawienia -> Ustaw ulgi.
4. Ulgi zostały ustawione. Sprawdź, czy możesz wydrukować bilet ulgowy.

Pełna instrukcja obsługi aplikacji e-bileterka i drukarki Posnet Temo HS do pobrania TUTAJ.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami: pomoc@e-dworzec.pl


Powrót

Dodaj komentarz