Dlaczego nie mogę wydrukować biletu ulgowego?
Opublikowany:
2017-01-10 09:30
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-10 09:30
ilość odwiedzin posta:
241
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-10 09:30
W przypadku kiedy bilety normalne drukują się bez problemu, a nie jest możliwy wydruk biletów ulgowych, prawdopodobnie w aplikacji nie zostały ustawione ulgi. Aby to zrobić:
1. Sprawdź, czy aplikacja jest połączona z drukarką.
2. Jeśli sprzedałeś już jakiś bilet, wygeneruj raport dobowy.
3. Z wysuwanego menu wybierz Ustawienia -> Ustaw ulgi.
4. Ulgi zostały ustawione. Sprawdź, czy możesz wydrukować bilet ulgowy.
Pełna instrukcja obsługi aplikacji e-bileterka i drukarki Posnet Temo HS do pobrania TUTAJ.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami: pomoc@e-dworzec.pl
1. Sprawdź, czy aplikacja jest połączona z drukarką.
2. Jeśli sprzedałeś już jakiś bilet, wygeneruj raport dobowy.
3. Z wysuwanego menu wybierz Ustawienia -> Ustaw ulgi.
4. Ulgi zostały ustawione. Sprawdź, czy możesz wydrukować bilet ulgowy.
Pełna instrukcja obsługi aplikacji e-bileterka i drukarki Posnet Temo HS do pobrania TUTAJ.
W przypadku dalszych problemów skontaktuj się z nami: pomoc@e-dworzec.pl
Powrót