Instrukcja wdrożeniowa dla dystrybutorów (Posnet Temo HS)
Opublikowany:
2017-01-03 08:52
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-03 09:23
ilość odwiedzin posta:
258
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-03 09:23
Sposób postępowania podczas wdrażania nowego klienta
1. Prześlij wypełniony formularz zamówienia na adres pomoc@e-dworzec.pl. Formularz możesz pobrać poniżej (załącznik) lub w zakładce Materiały dla dystrybutorów w Panelu.
2. Klient zakłada konto na stronie www.e-dworzec.pl. Aby to zrobić należy:
- wejść na stronę www.e-dworzec.pl
- kliknąć Rejestracja w górnym menu i wypełnić formularz
- przesłać dane z rejestracji na adres pomoc@e-dworzec.pl, aby Biuro Obsługi Klienta podłączyło go do systemu e-dworzec
- od tej chwili klient może wprowadzać rozkłady jazdy
Szczegółowa instrukcja Zakładania konta i wprowadzania rozkładów jazdy do pobrania TUTAJ.
3. Przed rozpoczęciem pracy z aplikacją e-bileterka klient powinien wprowadzić rozkłady jazdy.
4. Aby podłączyć drukarkę należy przesłać numer unikatowy drukarki (N/U) na adres pomoc@e-dworzec.pl. Numer znajduje się na naklejce z tyłu drukarki.
5. Biuro Obsługi Klienta podłącza drukarkę.
6. Klient zakłada konto pocztowe na www.gmail.com, a następnie ściąga ze sklepu Google Play aplikację e-bileterka.
7. Klient loguje się w aplikacji e-bileterka na urządzeniu mobilnym.
8. Klient konfiguruje aplikację e-bileterka z drukarką fiskalną Posnet Temo HS.
Szczegółowa instrukcja obsługi Aplikacji e-bileterka i drukarki Posnet Temo HS do pobrania TUTAJ.
9. Klient ściąga rozkłady do aplikacji.
Szczegółowa instrukcja pobierania rozkładów do aplikacji e-bileterka znajduje się TUTAJ.
10. Klient może przetestować aplikację e-bileterka oraz Panel w trybie niefiskalnym.
Powrót