Instrukcja wdrożeniowa dla dystrybutorów (Posnet Temo HS)

Opublikowany: 2017-01-03 08:52
Ostatnia aktualizacja: 2017-01-03 09:23
ilość odwiedzin posta: 258

Sposób postępowania podczas wdrażania nowego klienta


1. Prześlij wypełniony formularz zamówienia na adres pomoc@e-dworzec.pl. Formularz możesz pobrać poniżej (załącznik) lub w zakładce Materiały dla dystrybutorów w Panelu.
2. Klient zakłada konto na stronie www.e-dworzec.pl. Aby to zrobić należy:

           - wejść na stronę www.e-dworzec.pl
           - kliknąć Rejestracja w górnym menu i wypełnić formularz
           - przesłać dane z rejestracji na adres pomoc@e-dworzec.pl, aby Biuro Obsługi Klienta podłączyło go do systemu e-dworzec
           - od tej chwili klient może wprowadzać rozkłady jazdy

Szczegółowa instrukcja Zakładania konta i wprowadzania rozkładów jazdy do pobrania TUTAJ.

3. Przed rozpoczęciem pracy z aplikacją e-bileterka klient powinien wprowadzić rozkłady jazdy.
4. Aby podłączyć drukarkę należy przesłać numer unikatowy drukarki (N/U) na adres pomoc@e-dworzec.pl. Numer znajduje się na naklejce z tyłu drukarki.
5. Biuro Obsługi Klienta podłącza drukarkę.
6. Klient zakłada konto pocztowe na www.gmail.com, a następnie ściąga ze sklepu Google Play aplikację e-bileterka.
7. Klient loguje się w aplikacji e-bileterka na urządzeniu mobilnym.
8. Klient konfiguruje aplikację e-bileterka z drukarką fiskalną Posnet Temo HS.
 
Szczegółowa instrukcja obsługi Aplikacji e-bileterka i drukarki Posnet Temo HS do pobrania TUTAJ.

9. Klient ściąga rozkłady do aplikacji.

Szczegółowa instrukcja pobierania rozkładów do aplikacji e-bileterka  znajduje się TUTAJ.

10. Klient może przetestować aplikację e-bileterka oraz Panel w trybie niefiskalnym.



Powrót

Dodaj komentarz